.....

همه جوره

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ همه جوره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

هیچ می دانی ؛

فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،

آرزوی دیگران است؟!

یک کاغذ سفید را ،

هر چقدر هم که سفید و تمیز باشد

کسی قاب نمی گیرد ،

برای ماندگاری باید ؛

حرفی برای گفتن داشت.

اگر اولش به فکر آخرش نباشي

آخرش به فکر اولش مي افتي

 

                                           خوش اومدي هم وطن



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت20:24---7 مرداد 1391
وب خیلی قشنگه مطالبش پند آۀموزه-از ایتنکه به وب من اومدی متشکرم

zary
ساعت11:53---17 خرداد 1391
زهره جونم و قشنگی داری عزیزم لینکت کردم به منم سر بزن دوس داشتی لینکم کم

بهمن
ساعت11:24---27 ارديبهشت 1391
سلام ممنون که سر زدی .خو.شحال شدم

فریبا
ساعت16:37---11 ارديبهشت 1391
سلام زهره من لینکت کردم تو هم منو همینطور راستی وب جالبی داری ها؟

محمد
ساعت17:14---5 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز:
من برای تبلیغ داروی گیاهی نیاز به شما دارم فقط کافی است اجازه بدی در وبلاگ شما عضو بشم ویک مطلب تبلیغاتی بذارم.کافیه شما این مطلب را به صورت ثابت در ابتدای وبلاگ نمایش بدی ؟ برای هر فروشی که با کد شما خرید کنند 100000هزار ریال به حساب شما واریز میشه وحتی اگر فروش هم نداشته باشد هر ماه 50000ریال شارژ اعتباری براتون ارسال میشه؟؟
جهت اطلاعات بیشتروهمکاری میتوانید از طریق پیامک با شماره09146050859 در ارتباط باشید.
ایمیل M711Z117@YAHOO.COM
صمیمانه منتظر حضورگرمتان هستیم
بامراجعه به این وب نمونه تبلیغ مارا مشاهده کنید وتصمیم WWW.ARASH711.LOXBLOG.COM


رامان
ساعت15:24---5 ارديبهشت 1391
برای اولین بار در ایران آموزش انگلیسی بصورت آنلاین با هزینه باور نکردنی در هر سطحی که هستید توسط رامان عضو مدرسین و مترجمین بین المللی

EnglishOnline2.LoxBlog.com

EnglishAmozesh.LoxBlog.com


MASOUD.R
ساعت14:59---5 ارديبهشت 1391
سلام.
وبلاگ قشنگي داري.
من يه سايت براي گوشي هاي نوكيا و آندرويد دارم كه اگه افتخار بدي يه سر بزن. www.nokiasoft.lxb.ir
MASOUD


پريا
ساعت15:28---18 فروردين 1391
سلام م م م م
دوست گلم وبلاگت خيلي قشنگه حرف نداره
دوست دارم يه دنيا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 فروردين 1398برچسب:,

] [ 16:48 ] [ زهره ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه